BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Tuesday, December 1, 2009

xcitednya aku..

WaH!!! DaH TaK LaMa LaGi Lah...SeMpaT Ker? HeHeHe..SeMpaT...waLauPuN MaSaKu aGaK TeRhaD taPi SemPaT laGi aKu GuBah HaNtaRan SenDiRi...HeHeHe..

Ni SaaT2 aKu MaSa DaLam pRoseS NaK Wat GubaHan. TaPi GamBar MaSa GuBaH HanTaRan PiHak LelaKi TeRluPa LaK Nak aMiK GamBaR..So DaPat uPloaD GaMbaR MaSa WaT GubaHan PiHaK PoMpuaN


Lau KoRanG Nak TaU TeMa BaGi PiHaK PomPuaN BeRteMaKan HiTam+PiNk. Haaa..... NiLaH BeNtuK GuBaHaN BeKas HanTaRaN PiHaK aKu(piHaK PomPuaN LeR Tu...) DenGaN PiHak LeLaKi YakNi PenGanTiN LelaKi(My HuBBy YaNg Di SaYanGi LeR..). PiHaK My HuBBy LaK BerTemaKan HiTaM+PuTiH.. So aPa LaGi....

LaYaN....




Ni Lak KoNon2Lah Dah guBah..




KiRanYa aDa SesaPa yaNg BeRmiNaT uNtuK MeMbuaT TemPaHan HanTaRan BleH La HuBunGi aKu...SeBaB SememaNgnYa aKu MeNeriMa TemPahaN GuBahaN HanTaraN.. RaTe HarGa GuBaHaN TiDaKLaH TinGgi..

PaKeJ A = RM 25.00 HingGa RM 35.00
PaKeJ B = RM 40.00 HingGa RM 55.00

HaRga BoLeH DiRunDing...KiRaNya NaK GuBaHaN PaKeJ eKonoMi PuN LeH..KoRaNg BaGi JeR BaGeT HaRga YaNg KoRaNg NaK...

1 comments:

Azlan Ezahar said...

waaaaaaaa......... biler majlis nie intan? huhuhu tahniah.... tahniah.. semoga berbahagia hendaknyer dan dikurniakan baby kembor2 belaka... bulat2 mcm moskot DG huhuhuhu

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers