BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Saturday, October 23, 2010

Hari Keluarga

23 Oktober 2010...Hari Keluarga KMKN.... Lokasi??? KMKN jer... tapi agak meriah jugak hari ni.. mana tidak nya banyak acara yg di pertandingkan untuk staff & keluarga... aku & My Hubby pun x ketinggalan menyertai bermacam2 pertandingan. Bukan aku & My Hubby jer yg datang, tapi ku bawak juga 2 orang sepupuku...bagi meriahkan lagi suasana & pastinya menjadi peneman aku coz My Hubby jadi MC majlis.



Hadiah2 yang disediakan memang menarik perhatian ku.... nak tau apa hadiah nya??? haaaaa... jap lagi korang layanlah gambar hadiah2 yang dapat aku untuk pertandingan yang aku & My Hubby dah menang yer..siap dapat cabutan bertuah lagi. Perut pun kenyang....hehehehe...



2 orang sepupuku plak, kalah dlm pertandingan...maunya tak...asyik gelak jer..semuanya lucu bagi dorang ni...so xnak lah citer panjang....korang layan lah gambar yg dapat di uploadkan ni...

So...LAYAN.....

0 comments:

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers