BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Tuesday, November 23, 2010

Dirimu Pasti Kurindui...


Entry kali ni lain sikit citernya..pada masa aku tulis entry ni aku berada di KL coz aku antar My Hubby ke UIAM..baru jer bape ari My Hubby dok sana, aku dah mula rasa nak demam..Tekak dah sakit, hidung mula rasa nak selsema...huhuhu....


Aku ingat aku je yang xsedap badan tapi rupanya My Hubby dah pun demam kat sana... kesian betul...aku pun xteringat nak spare panadol untuk My Hubby...Aku harap My Hubby akan cepat sembuh, dapat lah study dengan lebih fokus & selesa lagi..


Masih ada lebih kurang 5 minggu lagi untuk My Hubby tinggal kt sana... Tak sabar tunggu My Hubby balik... Rasa Rindu...Al-maklumlah since kami kawin, kami tak pernah tinggal jauh lama2... So Bertambah2lah rasa Sayang + Cinta + Rindu pada My Hubby..


"Semakin Jauh Semakin Sayang"


0 comments:

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers