BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Thursday, March 4, 2010

SepeTanG DiHuJuNg MingGu

Satu ari tu, saya sibuk mencari resepi-resepi baru untuk dicuba...dan jurinya adalah My HuBBy.. My HuBBy ni suka makan, tak kisah lah apa pun yang saya masak... mesti akan dengan dia cakap "SeDaPnya Yang..." dan dengan penuh berselera jugak lah My HuBBy makan..Sampaikan Kedengaranlah suara-suara yang berbunyi begini.. " SiHatnya Sekarang...", "Wah!! semakain membesar.." tu lah antaranya..

Tapi apakan daya...sememangnya saya suka memasak, & bertambah suka masak bila ada yang sudi makan pai habis..hehehehe..so masak jer kerja saya, walaupun penat balik kerja... tapi hati akan rasa puas bila tengok My HuBBy makan..

Nak dijadikan cerita di satu petang di hujung minggu..bermulalah cuti My HuBBy selama 2 minggu.. saya sibuk mencuba resepi baru..dah agak lama mencari resepi ni, akhirnya dapat melalui blog resepi raidah..banyak resepi yang menarik dlm tu.. so TQ to Kak Raidah.. resepi yang menjadi pilihan aritu ialah Cream Caremal...

Ngah sibuk saya memcuba resepi baru, My HuBBy sibuklah memulakan "hobi" nya... nak tau apa hobinya??? ha ni lah hobinya...









sampai tak berkedip mata bila tengok..kusyuk betul... pada awalnya saya memang tak minat citer2 cenggini...tapi sepanjang My HuBBy cuti, citer ni lah yang di tengok tiap ari, pantang tengok saya xpegang remote control...mesti menjadi miliknya..hahhaha...

Takperlah...bukan selalu pun kan... tapi ajaibnya..saya pun jadi suka pastu..sia join skali..hehhehe...selama ni saya memng tak minat citer2 ni tapi dah setiap ari tengok dengan My HuBBy timbullah minat tu kan..yelah.. bak kata pepatah.."tak kenal maka tak cinta" hehehe..so layan lah... memang best..heheh

1 comments:

Unknown said...

muka mcm pukii pelacur ade hati na mnt anime!
lancauuu si zamri babi,dpt bini lawa pon sbb guna bomohh thailand...

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers