BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Monday, March 1, 2010

SaigoN...

Wah...lamanya xmasuk entry..so kali ni barulah berpeluang meluangkan masa... saya baru jer balik dari Saigon... mmg best g sana..tempatnya cantik...bersih u.. mmg best lau nk shoping kt sana, terutamanya barangan wanita..

Urusan perniagaan di sana banyak menggunakan Dollar US dari Dong(mata wang Vietnam).
RM 300.00 dlm Dollar baru $100. walau xlah banyak saya tukar tp banyak gak ler shopping... banyak gak lah habis..huhu...

Antara yg berjaya menarik perhatianku ialah table clothe dari sana..pastinya merah dan pink menjadi pilihan hatiku..hehehehe... pada awalnya harga yg ditetapkan ialah $30 lau dlm ringgit malaysia RM105.00..tapi selepas berlakunya tawar menawar saya dpt dengan harga $20 iaitu RM70.00. mmg berbaloi sebab sulamannya timbul..tebal..buatannya cantik..halus... ada banyak jenis corak n harga...so ni antara yg menjadi pilihan saya ler...



Bukan setakat table clothe jer..dulang yg sangat mearik juga jd pilihan saya... lau di kilangnyer harga mencecah $50 ke atas tp masa di pasar Ben Tian lak harga selepas tawar menawar menjadi $16 @ RM56.00 by set tau...(esok2 saya upload pic yer) heeheh

Banyak gak ler baju yg saya beli...paling banyak baju my HuBBy ler...

So layan ler gambar yang sempat saya uploadkan wat masa sekarang...hehehhe LaYanNNN...

shopping :=)

sambil naik bot di Sungai Mekong, kita akan di beri air kelapa fresh...manis...sedap...


Pejabat pos...cun kan..hehhehe..peninggalan sejarah






So ini lah yang sempat di uploadkan...hehehe..jumpa lagi nanti.. daaa

0 comments:

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers