BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Wednesday, July 14, 2010

Diet!!!

Diet??? hehehe..Ye... sememangnya aku dalam proses berdiet sekarang nie... berat badan ku dah mula naik hingga baju-baju kebaya, blouse & jeans dah banyak tak leh pakai... sayang tu.... cantik-cantik lagi...lagi sayang nya bila baju kurung moden raya tahun lepas dah memang tak leh nak pakai... huhuhu...nak slim balik!!!!! nak slim cam dulu!!! waaaaaaaaaaa!!!!! tolong!!!!!!

My Hubby mesti akan senyum-senyum bila tengok aku pakai baju kebaya @ baju yang ada bentuk badan skit... sampaikan ada sehelai baju yang My Hubby belikan 3bulan lepas sampai sekarang aku tak pakai-pakai..sebab baju tu membuatkan aku nampak lebih berisi.. so... kena lah diet... hahahhaa...
Ni lah menu yang aku amik setiap ari:=









Selamat berdiet!!! (untuk diri sendiri)

0 comments:

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers