BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

We iN LoVe 4eVeR

We iN LoVe 4eVeR

About Me

My photo
Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yg baik & penyayang..& insyaallah tidak lama lagi bakal bergelar mama. Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan hingga akhir hayat.. Dear My Hubby: U are the best in the world.

Wednesday, July 14, 2010

Kisah Hujung Minggu

Belon Panas??? Camner rupanya dari dekat yek??? Besar ker?? Panas Ker bila ada dekat dengan belon ni??? hehehehe.... Lau kanak-kanak mesti itu persoalan yang timbul kan. So pada hujung minggu, yang paln nyer nak gi tempat lain, tapi jadi lain. Hehehe..
Camni ceritanya, Metrojaya ada wat sale baru-baru nie kat Stadium Sultan Abdul Hamid... kat Alor Star... kebetulan dekat dengan umah MIL, dan kebetulan lagi nak balik umah abh, tapi abah lak dah gi Cameron. So berhujung minggu lah di Alor Star & Jitra (umah tok@nenek). Sememangnya aku dah plan dengan SIL nak gi jualan Metrojaya sesama, tapi tetiba pagi tu My Hubby beriaya-iya nak gi pagi. SIL lak kuar dengan MIL. So, gi lah ngan My Hubby.

Tapi bila sampai ja kat Mertrojaya tu, tengok pintu stadiumnya lum lagi buka... (dalam otak pikir betul ke tarikh n tempat yang aku baca tu???).. tup -tup My Hubby kata petang nanti datang semula, tapi pagi tu My Hubby bawak aku g tengok Belon Panas...yang aku sendiri tak tau pun ada kat Taman Jubli Emas tu... so gi le... niat ati nak ga rasa naiknyer..tapi tengok rendah sangat je naik...so batal lah niat kami. Camera pun takda awak. so gunalah handpon..heheh so ni jelah hasil gambar yang diambil... jom layan... hehehee



So..Jumpa Lagi...

0 comments:

mY LiFe

Daisypath Wedding tickers